Mencari Nur

wahai Tuhan Yang Maha Pengasih ampunilah segala dosaku…ingin aku kembali kepada fitrah insani tak sanggupku jelajahi rimba duniawi…bebaskanlah diriku dari dibelenggu dosa noda nafsu durjana…

bisikan hati… January 28, 2009

Filed under: nurani — zaihanadya @ 9:08 am

telah sekian lama aku tak mencoret dalam blog ini..kini aku semakin dewasa..sudah 22tahun umurku..adakah aku org yg bjaya?saban waktu aku menerjah ke dalam diri tiap laku ku adakah kutuju hanya kerana Allah…Ya Allah ampunilah aku andai hidupku sering tersasar dari hala tuju sebenar ya Allah…jahilnya hamba…saban waktu jua aku merintih sepi…hatiku terkadang kosong…ya Allah…terimalah aku…terkadang aku merenung ke dalam hati…gelapkah hati ini?tertutupkah utkku  menerima perubahan yg hakiki…Ya Allah aku hamba yang lemah…bantulah aku Ya Allah…

 

2 Responses to “bisikan hati…”

  1. kd Says:

    salam, bagusnya blog zai.
    teruskan menulis.
    moga ditemukan dengan cahaya ilahi, dipimpin dan diberi petunjuk olehNya disepanjang perjalanan ini.

    ^_^

  2. mencarinur Says:

    amiiin…
    my dear kd thanx ye…
    n doakan sy…


Leave a Reply

